Geavanceerd zoeken

EQ500 Koffie loopt binnen

Seatdriver87   

Samstag, 10. December 2022, 18:19 Uhr

Unregistered

Hallo;

Ik heb een EQ 500, maar sinds vandaag komt de koffie of het water niet meer uit de daarvoor bestemde uitgang, maar loopt langs de binnenkant van de machine. Ik weet gewoon niet wat ik kan doen. Bedankt voor de hulp!

swolle

Zondag, 11. December 2022, 11:48 Uhr

*

Barista

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 114

lidmaatschapsnummer..: 46321

Lid sinds: 17.10.2021

Loopt er koffie of water naar binnen? Wanneer en waarmee is de machine voor het laatst ontkalkt? Spoelt de machine bij het aanzetten door de uitloop?

Niconix

Samstag, 24. December 2022, 13:27 Uhr

Unregistered

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb de machine 3 dagen geleden ontvangen en nu al is er een probleem, de percolator neemt de koffie, hij maalt het en er stroomt niets vooraan helemaal binnen! Geweldig!

The Loop

Zondag, 25. December 2022, 11:22 Uhr

Unregistered

Hoi.
Als er geen water of koffie uit het mondstuk komt, probeer dan de inkomende waterslang naar de klep te verwijderen en met een naald of iets dergelijks naar binnen te prikken. De naald moet 3-4 cm naar binnen gaan. Als het probleem zich nog steeds voordoet, moet de klep volledig worden gedemonteerd.

Niconix

Montag, 26. December 2022, 18:32 Uhr

Unregistered

De machine is al 3 dagen in gebruik en de koffie stroomt niet ondanks dat hij goed gemalen is. Als ik de machine opnieuw opstart stroomt de koffie weer totdat het probleem weer begint...Ik heb de machine teruggestuurd naar maxicoffee en ze bieden aan hem te ruilen voor een nieuwe machine. Wat denk je?

Gast_Dodo

Zondag, 07. Juli 2024, 15:32 Uhr

Unregistered



Ik heb hetzelfde probleem, heeft iemand het kunnen oplossen? Het loopt achter de deur langs, ik stuur later graag een video op