Geavanceerd zoeken

Eerste volautomatische koffiemachine

Eerste volautomatische koffiemachine

ShaQ87

Vrijdag, 23. November 2018, 02:37 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 2

lidmaatschapsnummer..: 33216

Lid sinds: 23.11.2018

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar mijn eerste volautomatische koffiemachine als kerstcadeau.

Tot nu toe heb ik alleen normale capsule-machines van Senseo gehad, dus ik weet er niets van.

Na wat inlezen was het voor mij minstens één keer belangrijk dat de brouwerijgroep verwijderd kan worden en dat er een reinigingsprogramma is.

Ik schommel momenteel tussen zes apparaten:

1) Philips koffiemachine 5000 serie EP5960/102) De'Longhi koffiemachine Dinamica ECAM 358.15.B3) De'Longhi koffiemachine ECAM 21.118.W4) De'Longhi volautomatisch koffiezetapparaat Dinamica ECAM 350.35.W5) Saeco SM5460/10 PicoBaristo6) PHILIPS EP5365/10 5000Hope iemand kan me hier een beetje helpen happy.gifDank u wel!

Kaffeevollautomat-Test-Vergleich

Samstag, 24. November 2018, 07:56 Uhr

*

Koffiekenners

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 27

lidmaatschapsnummer..: 33092

Lid sinds: 17.10.2018

Ik zou twee verschillende koffieautomaten aanbevelen. Een daarvan is de Saeco PicoBaristo en de Melitta Caffeo CI.
Bij de Saeco PicoBaristo is de schijfslijpmachine gemaakt van keramiek en is zeer stil. Veel factoren, zoals de maalgraad (10 stappen) kunnen worden aangepast, de brouwgroep is afneembaar
en het ontwerp ziet er zeer goed uit. Er wordt ook een melkcontainer geleverd. Ik raad de Saceo PicoBaristo ten zeerste aan, maar het komt ook met een hoge prijs.

Iets goedkoper en ook erg goed is de Melitta Caffeo CI. Deze KVA heeft een roestvrijstalen conusmolen, vele factoren, zoals de maalgraad (3 niveaus), zijn instelbaar, de zetgroep is afneembaar, je kunt kiezen uit vele koffiespecialiteiten en ook het ontwerp bevalt me erg goed. De Melitta Caffeo CI wordt ook geleverd met een melkcontainer. Helaas kan deze melkcontainer niet zo mooi en compact in de volautomatische koffiemachine worden geïnstalleerd als in de Saceo PicoBaristo. Wat alleen de Melitta Caffeo CI heeft is

een bonencontainer die bestaat uit twee compartimenten. U kunt verschillende bonen in de compartimenten plaatsen om verschillende bonen direct na elkaar te bereiden.

Ik hoop dat ik u kan helpen met uw aankoopbeslissing.

smile.gif



--------------------
Wer unaufgeklärt Kaffeevollautomaten kauft, der macht einen großen Fehler!
Blogger auf www.kaffeevollautomat-test-vergleich.com

ShaQ87

Samstag, 12. Januar 2019, 20:27 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 2

lidmaatschapsnummer..: 33216

Lid sinds: 23.11.2018

Hoi, en sorry, ik heb je suggesties gelezen, maar ben vergeten te antwoorden.

Ik heb de aanbevolen Saeco PicoBaristo gekregen, en we zijn volledig tevreden :-)

Bedankt voor uw hulp!