Geavanceerd zoeken

Introductie - Ik ben nieuw hier

Ik en mijn nieuwe theemachine forum

giorgino

Zondag, 26. Mai 2024, 20:22 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 74989

Lid sinds: 26.05.2024



Hallo beste community, Met de vriendelijke toestemming van Harald mag ik hier verwijzen naar mijn onlangs gelanceerde theemachine forum.

Hartelijk dank hiervoor! Maar eerst wil ik mezelf even kort voorstellen.

Mijn naam is Claus, ik ben 57 jaar oud en ik kom uit het mooie Rijn-Neckar district. Ik was decennialang een gepassioneerd koffiedrinker. Op mijn werk betekende dat gemakkelijk 8 kopjes per dag. Ondanks mijn grote fascinatie voor volautomatische koffiemachines heb ik er nooit een gekocht.

Dus had ik thuis alleen een Senseo- of Dolce Gusto-apparaat, wat genoeg was voor mij in mijn eenpersoonshuishouden. Sinds een paar weken heeft mijn intense koffiegebruik zich helaas gewroken in de vorm van terugkerende maagklachten. Daarom ben ik overgestapt op thee, die ik nu veel beter verdraag. Maar omdat het altijd een beetje lastig was om water te koken in onze theekeuken en ik een consistente theesmaak wilde bereiken, koos ik meteen voor een theezetapparaat van Avoury (onderdeel van de Melitta Group).



Tegelijkertijd ben ik erg internetvaardig en zo kwam ik op het idee om een theemachine forum op te zetten. Natuurlijk realiseerde ik me vanaf het begin dat het erg moeilijk zou zijn om forumleden te vinden voor dit niche onderwerp of om ze er "enthousiast" over te krijgen.

In tegenstelling tot volautomatische koffiemachines, koffie of thee in het algemeen, zullen er ook maar heel weinig mensen op Google zoeken naar theemachines. Dus gisteren vroeg ik Harald of ik mijn nog jonge forum onder de aandacht kon brengen met een bericht. tongue.gif




Het is immers niet helemaal uit te sluiten dat jullie koffiedrinkers ook af en toe van een kopje thee genieten. Ik zou het fijn vinden alsjulliemeine-teemaschine.de bezoeken en/of je er registreren. Hartelijke groeten Claus