Geavanceerd zoeken

Volautomatische machine (melkopschuimer onbelangrijk)

Gast_tomas

Dinsdag, 26. September 2017, 08:17 Uhr

Unregistered

Olla,

ben nieuw hier. had een "incanto deluxe" tot nu toe. helaas moest hij af en toe gerepareerd worden en nu is hij waarschijnlijk 10+ jaar oud.

we zijn 2-3 koffiedrinkende familieleden. dit betekent dat er elke ochtend ongeveer 6 koffies over de jordan stromen.

er wordt geen latte, capuccino of iets dergelijks gemaakt, dat wil zeggen degene die volledige kracht nodig heeft:

- betrouwbaarheid - zeer goede molen-
prijs
relatief maakt niet uit (onder 1000 euro

)- melk

speciale functies = geen behoefte aan iets aan te bevelen?
bedankt bij voorbaat
!

Kopfen

Woensdag, 01. November 2017, 14:40 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 4

lidmaatschapsnummer..: 31341

Lid sinds: 01.11.2017

Misschien even kijken op de Media Markt smile.gif

Kaffeevollautomat-Test-Vergleich

Zondag, 18. November 2018, 08:31 Uhr

*

Koffiekenners

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 27

lidmaatschapsnummer..: 33092

Lid sinds: 17.10.2018

Ik kan je eerst een automatisch koffiezetapparaat bezorgen, dat is erg goedkoop. De Melitta Caffeo Solo. Dit koffiezetapparaat heeft ook geen melkschuimsysteem. Het enige nadeel van de Melitta Caffeo Solo is dat de componenten relatief klein zijn. Dit betekent dat je bijvoorbeeld vaak het waterreservoir moet bijvullen. Maar verder is dit volautomatische koffiezetapparaat zeer goed.
Vervolgens raad ik de Melitta Caffeo CI aan. Deze volautomatische koffiemachine heeft een melkschuimsysteem, kost iets meer dan 500 EUR en is van zeer goede kwaliteit. Het bonencompartiment
bestaat uit twee compartimenten. In de compartimenten kunt u verschillende soorten bonen vullen. Hierdoor kunt u verschillende bonen achter elkaar gebruiken.

Tot slot raad ik de Miele CM 6350 aan, die iets meer dan 1000 EUR kost en ook een melkschuimsysteem heeft, maar verder een zeer goed koffiezetapparaat is. Het is zeer rustig, de kwaliteit van de dranken is uitstekend, de

brouwgroep is afneembaar en heeft een kegelmolen. Ik kan deze volautomatische koffiemachine van harte aanbevelen, maar alleen als u bereid bent om zoveel te investeren.

Ik hoop dat ik je kan helpen. Als je nog meer vragen hebt, ga dan naar mijn homepage, waar je alles over volautomatische koffiemachines kunt vinden.

smile.gif



--------------------
Wer unaufgeklärt Kaffeevollautomaten kauft, der macht einen großen Fehler!
Blogger auf www.kaffeevollautomat-test-vergleich.com

Kaffeepoint

Woensdag, 21. November 2018, 03:08 Uhr

*

Professioneel

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 455

lidmaatschapsnummer..: 28864

Lid sinds: 07.06.2016

Maar u weet al dat de post meer dan een jaar oud is.



--------------------
KVA:WMF 800 ST: Lelit Bianca PL 162

lyleguerrero

Dinsdag, 06. Augustus 2019, 04:47 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 34880

Lid sinds: 06.08.2019

Bedankt voor de tip!



--------------------
soundcloud downloader