Geavanceerd zoeken

Filippijnen EP 5447

Koffiezakjes en koffiezetmeel

Bertus

Zondag, 02. Juni 2024, 12:01 Uhr

*

Koffiedrinker

Groep: Mitglieder

Bijdragen: 1

lidmaatschapsnummer..: 75111

Lid sinds: 02.06.2024


Hallo, ik ben nieuw hier. Ik heb een Pilipps Latte ToGo EP5447 gekocht. Het was een geweldige aanbieding vanOTTO. Ik gebruik hem nu twee dagen en ben eigenlijk klaar om hem terug te sturen. Ik heb hem gevuld met Eduscho Feine Milde koffiebonen.
Eigenlijk een goede variëteit. Het probleem dat ik heb is het volgende: ik heb het apparaat ingesteld volgens de instructies. Maar de eerste kopjes koffie waren onder de grond. De koffiepukjes in de container waren zo waterig dat je ze bijna vloeibaar zou kunnen noemen. Nou, dacht ik, de machine heeft gewoon langer nodig dan de 5 kopjes die in de instructies staan. Ik heb nu meer dan 20 kopjes geprobeerd, maar de koffiepuks zien er nog steeds niet helemaal goed uit. Ik heb andere dingen gezien in verschillende YouTube-video's. De puks waren altijd lekker stevig en relatief droog. Ik dacht dat dat na de eerste paar kopjes wel weg zou gaan. Helaas niet. Ik heb de zetgroep ook schoongemaakt met een papieren handdoekje, want er was behoorlijk wat vet gebruikt. Ik dacht ook dat het kwam doordat de puks niet zo optimaal waren.


Wie heeft soortgelijke ervaringen? Groetjes BertusB)